Saturday, March 31, 2012

Top Of The Rocks


Good morning my dears from New York.
Wow, yesterday we had this beautiful weather here in New York. We have exploited the same and went to the Rockefeller Center where we enjoyed the spectacular views. After that we've relax in Central Park <3
Today, there is unfortunately a bit rainy, but regardless, the perfect day to lookaround at some of the museums.
I wish you a great day.

Guten Morgen meine Lieben aus New York.
Wow, hatten wir gestern ein Glück mit diesem wunderschönen Wetter hier in New York. Das haben wir gleich ausgenutzt und sind aufs Rockefeller Center um dort diese grandiose Aussicht zu genießen. Anschließend haben wir im Central Park entspannt <3
Heute ist es leider etwas regnerisch, aber egal, der perfekte Tag um uns einige der Museen anzuschauen. 
Ich wünsche Euch einen tollen Tag.











Dsquared2 Jeans
Zara Sweater and Blazer
New Moschino Scarf
New Fendi Sunny's

Friday, March 30, 2012

First Night in New York


Good morning from New York.

These are my pictures from the first night in New York, unfortunately, only a short post, but here there is so much to see and experience, I've hardly had time to post. I hope you understand this: D
So on in this beautiful day. 

Guten Morgen aus New York.
Das sind meine Bilder von der ersten Nacht in New York, leider nur ein kurzer Post, aber hier gibt es so viel zu sehen und erleben, das ich kaum Zeit zum Posten habe. Ich hoffe Ihr versteht das :D
Also auf in den Tag.








Thursday, March 29, 2012

Monday, March 26, 2012

Tonight...


Finally tonight: We fly to New York and I'm totally excited.
Good night.

Heute Nacht ist es soweit: Wir fliegen nach New York und ich bin schon total aufgeregt.
Gute Nacht.


two years ago in ny

Sunday, March 25, 2012

Birthday Presents


Hello my dears.
As I have already told you in my last post, I had my birthday last WednesdayAnd now I will start to talk absolutely no more the number ; D haha
My birthday began wonderfully. My love has the night before filled our bath with balloons, so I only had time to shovel the bathroom to shower at all.
A gift (my new Dsquared2 bag) and a huge bouquet of white roses (my favoriteflower) have been already waiting for me.
In kindergarten I had a beautiful morning. The children are then more particularly sweet.
 I got  painted pictures and flowers and my little Kyra-mouse has even brought a small cake for me <3
However, I would have liked to have had that day at noon and Thursday free to have more time for celebration, but unfortunately it does not work and so was my mood somewhat clouded shortly. Well since I have seen again that many people themselves are even more important than anything, even if anothers birthday. Anyway, that night I was able to enjoy a great meal with my loved ones.
I wish you a wonderful sunday.


Hallo meine Lieben. 
Wie ich Euch bereits in meinem letzten Post erzählt habe, hatte ich letzten Mittwoch mein Geburtstag. Und nun werde ich anfangen, nicht mehr unbedingt über die Zahl zu sprechen ;D haha
Mein Geburtstag fing wundervoll an. Mein Schatz hat in der Nacht zuvor unser Bad mit Luftballons befüllt, sodass ich erst mal das Bad freischaufeln musste, um überhaupt duschen zu können.
Ein Geschenk (meine neue Dsquared2 Tasche) und einen riesen Strauß weiße Rosen (meine Lieblingsblumen) warteten auch schon auf mich.
Im Kindergarten hatte ich auch einen schönen Morgen. Die Kinder sind ja dann immer besonders süß. Alle haben mir Bilder gemalt oder Blümchen mitgebracht und meine kleine Kyra Maus hat sogar einen kleinen Kuchen für mich mitgebracht <3
Allerdings hätte ich gerne an diesem Tag Mittags und Donnerstag frei gehabt, um mehr Zeit zum Feiern zu haben, leider hat das aber nicht geklappt und so war meine Laune kurze Zeit etwas getrübt. Naja da habe ich wieder gesehen das viele Menschen sich selbst eben wichtiger sind als alles, auch wenn andere Geburtstag haben. Aber egal, am Abend konnte ich dann ein tolles Essen mit meinen Lieben genießen.
Ich wünsche Euch einen wundervollen Sonntag.

Meine Geschenke / My Presents:




My Birthday-Table




New Chanel Make-Up


New Perfume


Yves Saint Laurent Consealer


One of my favorite scents


New Ring


New Bag



self-made cosmetic bags from my girlfriend



Towels


Original Jamaica Rum 
My aunt and uncle were on a caribbean cruise


Syrups for delicious drinks


New Scarf from Mikey ;D


New kindergarten-bag


And also for my kindergarten bag my girlfriend sewed a little cosmetic bag


And of course a lot of money for New York <3

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...