Friday, March 23, 2012

Lights On


Heeeeelloooooooo. My goodness, yet another week has passed since my last post. I feel like an alien at the time: only at work, too many deadlines and I've sleeping not enough. I feel like I was running next to me.
Maybe it's also because I'm a year older, on Wednesday was my birthday ; D
But yay today was my last working day for the next two weeks and New York City calls.
These pictures are from last Saturday. We were on a wine tour. It was so romantic. Everywhere were lights in the vineyards and you could walk and taste some wine.
That's the beauty of our surroundings, there are often great events of this kind ,and when the weather is still as beautiful as the last week, everything is perfect.
I hope in New York this weather is waiting for us.
Have you also enjoyed the spring?
<3

Haaaaaalloooooooo. Du meine Güte, schon ist wieder eine Woche seit meinem letzten Post vergangen. Ich komme mir zur Zeit wie ein Außerirdischer vor: nur am Arbeiten, viel zu viele Termine und viel zu wenig Schlaf. Ich fühle mich, als würde ich neben mir her laufen.
Vielleicht liegt es aber auch daran, das ich am Mittwoch ein Jahr älter geworden bin ;D
Aber juhu heute war mein letzter Arbeitstag für die nächsten zwei Wochen und New York ruft.
Diese Bilder sind von letztem Samstag. Wir waren auf einer Wein-Wanderung. Das war so romantisch. Überall in den Weinbergen waren Lichter und man konnte spazieren und Wein probieren. 
Das ist das Schöne an unserer Umgebung, hier gibt es oft tolle Veranstaltungen dieser Art, und wenn dann noch das Wetter so schön ist, wie die letzte Woche, ist doch alles perfekt. 
Ich hoffe in New York erwartet uns ähnliches Wetter.
Habt Ihr auch den Frühlingsanfang genossen?
<3 
















wishing you a very good night

Sunday, March 18, 2012

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...