Wednesday, June 20, 2012

Sunday Dream


Good morning my dears
These are pictures are from last Sunday. After a long work week, my boyfriend, my family and I indulged a little relaxation. We stayed in a lovely cafe not far from our home. Somehow it was like a short holiday, you'd have much more to spend those moments that makes life truly worth living.
It's still missing a few pictures that I show you in the next post, but only on weekend because tomorrow we are on a trip with our children starting school with a overnight stay in the kindergarten.
I wish you a great day
<3


Guten Morgen meine Lieben
Dies sind die Bilder vom letzten Sonntag. Nach einer langen Arbeitswoche haben mein Freund, meine Familie und ich uns etwas Entspannung gegönnt. Wir waren in einem wunderschönen Café gar nicht weit von unserem Zuhause. Irgendwie war es wie ein Kurzurlaub, man müsste viel öfter solche Momente verbringen, das macht das Leben echt lebenswerter.
Es fehlen noch ein paar Bilder, die zeige ich Euch im nächsten Post, allerdings erst am Wochenende denn morgen sind wir auf einem Ausflug mit unseren Schulanfängern mit Übernachtung im Kindergarten.
Ich wünsche Euch einen tollen Tag
<3












Dolce & Gabbana Dress and Earrings
Dsquared2 Scarf and Sunglasses

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...