Saturday, December 3, 2011

Advent Calendar for my Baby


A very good evening my dears.
Did you have a nice first week of Advent? My week was pretty stressful and there is much new to tell. But one after another.
Here you see the advent calendar, which I made for my boyfriend: D, and he was thrilled. Every other day is a small bottle of wine, alternating with tasty snacks. On Christmas Eve there is a small bottle of Moet.
My baby has filled me also an advent calendar, 
you see in the next post.
I wish you a wonderful evening.

Einen wunderschönen guten Abend meine Lieben.
Hattet Ihr eine schöne erste Adventswoche? Meine Woche war ziemlich stressig und es gibt viel neues zu erzählen. Aber eins nach dem anderen.
Hier seht Ihr den Adventskalender, den ich für meine Freund gemacht habe :D und er hat sich riesig gefreut. Jeden zweiten Tag ist es eine kleine Flasche Wein, abwechselnd mit leckeren Kleinigkeiten zu essen. An Heilig-Abend gibt es eine kleine Flasche Moet.
Mein Schatz hat mir auch einen Adventskalender gefüllt, Ihr seht ihn im nächsten Post.
Ich wünsche Euch einen wundervollen Abend.







1 comment:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...