Monday, October 10, 2011

Wine-Festival-Parade


Hi there out there.
After a busy day yesterday and a sleepless night, I'm finally home and I rest a bit to be fit again tonight.
How are you?
Yesterday was my sweetheart and I with friends at the largest wine festivalparade in Germany. We had lots of fun and now I have a sore throat from singing along loud: D. Unfortunately I did not manage to make more pictures for you because we have always met anyone.
I wish you a pleasant evening.

Hallöchen da draußen.
Nach einem ereignisreichen Tag gestern und einer schlaflosen Nacht, bin ich nun endlich Zuhause und ruhe mich etwas aus, um heute Abend wieder fit zu sein. 
Wie geht es Euch? 
Gestern waren mein Schatz und ich mit Freunden auf dem größten Winzerfestumzug in Deutschland. Wir hatten jede Menge Spaß und heute habe ich Halsschmerzen vom lauten Mitsingen :D. Leider habe ich es nicht geschafft mehr Fotos für Euch zu machen, weil wir ständig irgend jemand getroffen haben.
Ich wünsche Euch einen schönen Abend.




1 comment:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...