Tuesday, October 11, 2011

Monday 10. 10.2011


Good morning my dears.
On Monday afternoon my boyfriend and I had free and could spend a wonderful afternoon and evening together. Somehow we both work pretty much at the moment and I enjoy every second I spend with my baby. In the evening we were on a wine-and champagne meeting together in our city and join for dinner at fireworks. That was a really nice day and it was actually quite warm. Last FridayI had some things taken in the H & M: I also bought this jacket how do you like it? I think it fits perfectly with the autumn, because of the beautiful brown shade.
So, now on in this busy Wednesday, is currently tinkering lanterns in kindergarten announced, it's again soon St.Martin.

Guten Morgen meine Lieben.
Am Montag Mittag hatten mein Freund und ich frei und konnten einen wunderschönen Nachmittag und Abend miteinander verbringen. Irgendwie arbeiten wir beide ziemlich viel im Moment und ich genieße jede Sekunde, die ich mit meinem Schatz verbringen kann. Abends waren wir auf einem Wein- und Sekttreff in unserer Stadt und anschließen zum Abendessen bei Feuerwerk. Das war ein echt schöner Tag und es war sogar ziemlich warm. Letzten Freitag habe ich einige Sachen im H&M mitgenommen: diesen Blazer habe ich auch gekauft, wie findet Ihr ihn? Ich finde er passt perfekt zum Herbst, wegen des schönen Brauntons.
So, nun auf in diesen arbeitsreichen Mittwoch, momentan ist Laternen basteln im Kindergarten angesagt, es ist ja bald schon wieder St.Martin.
 Genießt heute die Sonne.








Furla Shoes
Dsquared Jeans and Belt
H&M Blazer and Scarf
Roberto Cavalli Sunglasses


1 comment:

  1. Superfunny and cool ballerinas!Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...