Sunday, September 4, 2011

For a sweet Angel


Hey hey my dears.
How are you today? Wow yesterday was again a summer weather, just great. I wish the sun every day would seem so and so warm.
Yesterday afternoon I was invited to a birthday that I have already written in my post yesterday. It was so nice there. This is a great and very special family with great kids. The sweet girl is an angel. Then my colleague and I were allowed to make up the kids 
pretty: D
Last night I was with my sweetheart and my parents on a wine festival in our neighborhood, pictures in the next post.
I wish you a nice day.

Hey hey meine Lieben.
Wie geht es Euch heute? Wow war das gestern noch mal ein Sommerwetter, einfach genial. Ich wünschte die Sonne würde jeden Tag so scheinen und es wäre immer so warm.
Gestern Mittag war ich auf einem Geburtstag eingeladen, das habe ich ja schon gestern in meinem Post geschrieben. Es war so schön dort. Das ist eine super liebe und ganz besondere Familie mit tollen Kindern. Die Kleine ist ein absoluter Engel. Dann durften meine Kollegin und ich noch die Kids schminken und hübsch machen :D
Gestern Abend war ich mit meinem Schatz und meinen Eltern auf einem Weinfest in unserer Nähe, die Bilder dazu gibt es im nächsten Post. 
Ich wünsche Euch noch einen schönen Tag.

Birthday Girl














Diesel Dress



1 comment:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...