Friday, August 26, 2011

Thursday Night


Hey my dears.
Finally weekend. How was your Friday?
Today I was on a business trip with my colleagues, I post pictures about it tomorrow for you.
Last night I was with my sweetheart for a drink and then we decided to sit straight and still there for dinner.
Now we stop at a family gathering and I must now make ready quickly and find something to wear; D
I wish you a pleasant evening.

Hey meine Lieben.
Endlich Wochenende. Wie war Euer Freitag?
Ich war heute auf einem Betriebsausflug mit meinen Kolleginnen, die Bilder dazu poste ich morgen für Euch. 
Gestern Abend war ich mit meinem Schatz etwas Trinken und danach haben wir beschlossen gerade sitzen zu bleiben und noch dort zu Abend zu essen.
Nun geht es gleich weiter zu einem Familientreffen und ich muss mich jetzt schnell fertig machen und etwas zum Anziehen finden ;D
Ich wünsche Euch einen schönen Abend.







Melissa Shoes
Dsquared2 Jeans
Anne Fontaine Shirt
Zara Blazer
Hermés Belt
Thomas Sabo Earrings
Tendence Watch
Furla Bag



1 comment:

  1. Love your outfit! The bag looks great! And I'm drooling over the food! Following you now!

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...