Monday, August 15, 2011

Sunday night




Good morning sweetys.
Phew Tuesday, I have 13 hours of work ahead of meThank God today shall come the sun. Since you I've better moodyHow are you today?
On Sunday evening my sweetheart and I were at dinner in a wineryTime to perform my new shoes;-)
I wish you a wonderful and stress-free day.

Guten Morgen meine Lieben.
Puh Dienstag, ich habe 13 Stunden Arbeit vor mir. Gott sei dank soll heute die Sonne scheinen. Da hat man gleich bessere Laune. Wie geht es Euch?
Am Sonntag Abend waren mein Schatz und ich in einem Weingut zum Abendessen. Zeit um meine neuen Schuhe auszuführen ;-) 
Ich wünsche Euch einen tollen und stressfreien Tag.






Melissa Shoes
Dsquared2 Jeans, Shirt, Scarf and Bracelet
Hermés Belt
Zara Blazer
Thomas Sabo Earrings and Bracelet
Tendence Watch
Ring and Bracelet from Venice
Louis Vuitton Speedy




No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...