Monday, August 22, 2011

Monday Night


Good morning my dears.
Wowfinally there is the summerD If I had free now everything would be perfect;-)
Last night I had a wonderful evening with my sweetheartWe had something to drink and then a delicious dinner together <3 and this was my outfit on this hot summer evening.
I wish you a great Tuesday.

Guten Morgen meine Lieben.
Wow, endlich ist der Sommer da :D Wenn ich jetzt noch frei hätte wäre alles perfekt ;-)
Gestern Abend hatte ich einen wunderschönen Abend mit meinem Schatz. Wir waren was trinken und haben danach zusammen zu Abend gegessen <3 und das war mein Outfit an diesem warmen Sommerabend.
Ich wünsche Euch einen tollen Dienstag.










Melissa Shoes
Guess Shorts
Dsquared2 Shirt
Furla Bag
D&G Earrings and Bracelet
Tendence Watch
Thomas Sabo Bracelet




2 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...