Thursday, June 23, 2011

Last Friday in the Park


Hey sweetys and good morning on this wonderful thursday. The second free day for me and the sun is shining :D perfect.
Last friday we had our final trip with our school beginning kids from our kindergarten. We were in the Luisenpark in Mannheim. And there it is so beautiful. Everywhere are flowers and animals and the kids had a lot of fun, me too. 
Here are the pictures, what do you think about?
Today I have to spent the whole day with my boyfriend and I tell you tomorrow where we were. 
Now I wish you a nice day with a lot of sun and fun.

Hey Ihr süßen und guten Morgen an diesem wundervollen Donnerstag. Der zweite freie Tag für mich und die Sonne scheint :D perfekt.
Letzten Freitag hatten wir unseren Abschlussausflug mit unseren Vorschulkindern vom Kindergarten. Wir waren im Luisenpark in Mannheim und dort ist es wirklich schön. Überall sind Blumen und Tiere und die Kinder hatten richtig viel Spaß, ich aber auch.
Hier sind die Bilder, wie findet Ihr sie?
Heute werde ich den ganzen Tag mit meinem Freund verbringen, ich erzähle Euch morgen was wir gemacht haben.
Nun wünsche ich Euch einen schönen Tag mit einer Menge Sonne und viel Spaß.












Dsquared2 Boots
Dsquared2 Shorts
D&G Shirt
H&M Scarf
Roberto Cavalli Sunglasses
Thomas Sabo Earrings


No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...