Tuesday, June 28, 2011

Monday night in black


Hello everybody on this very hot tuesday. I love this sunny weather, too bad I had to work until now.
I wish we had the sea in front of our door.
Yesterday was my uncles birthday, I just had a strenuous working day like today, I decided to take a shower and pulled on my black dress. How do you like it?
Now I take a small break before I start to make a salad, in this heat you can even eat anything warm.
I wish you a nice evening. <3

Hallöchen an diesem ziemlich heißen Dienstag. Ich liebe dieses Wetter, zu schade das ich bis gerade eben arbeiten musste. Ich wünschte wir hätten das Meer vor unserer Haustür.
Gestern hatte mein Onkel Geburtstag und ich hatte genau so einen anstrengenden Arbeitstag wie heute, ich entschied mich erstmal unter die Dusche zu springen und mir dann ein schwarzes Kleid anzuziehen. 
Nun mache ich eine kurze Pause, bevor ich mich an einen leckeren Salat macht, in dieser Hitze kann man ja kaum etwas warmes essen.
Ich wünsche Euch einen schönen Abend. <3











Dsquared2 Shoes and Bracelets
Benetton Dress
Louis Vuitton Bag
Tendence Watch
Roberto Cavalli Sunglasses
Thomas Sabo Earrings



1 comment:

  1. Omg I love your outfit! The food looks so awesome! It’s so hot here today as well, a salad is the way to go! xox

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...